Maxi Lachine Remembrance
1.9/5
Détails
Information
Évaluations
Localisation

Produits et services

  • Boucheries,
  • Magasin de gâteaux,
  • Épicerie,

Langues parlées

  • anglais,
  • français,
Localisation
3150 rue Remembrance, Lachine QC H8S 1X8
Information utile

Heures d'ouverture *Horaire des Fêtes

Lundi
Mardi
Mercredi
Jeudi
Vendredi
Samedi
Dimanche
Vérifier avec le marchand

Modes de paiement:

Évaluations et commentaires - Maxi Lachine Remembrance

Quelle note donneriez-vous à cette entreprise?
1.9/5
  • Excellent
  • Très bien
  • Bien
  • Faible
  • Mauvais
1
1
0
1
6
    relevance:
    Langue:
    pers2718
    Par

    None of complaints shown below -good prices, no language problems - well stocked and we seniors feel totally comfortable.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    Somebodee
    Par

    My biggest gripe is the smell. Often there is a stench of sour milk as you go in or in the dairy section, and sometimes spills in that section on the floor or in the milk fridge. Sometimes the smell of rotten meat can be smelled on the side of the building. It is so bad that I feel like turning around and marching right out but I proceed to hold my breath and gather my items as quickly as possible. They usually have at most one cash open along with the self checkout. The 8 or less usually closed

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    tber9711
    Par

    This is one of the worst Maxis ever.There are always crazy line ups.If you have only a couple items its best to go to self check out..where God forbid anyone approve my age for buying a bottle of wine.I shouldve​ waited in line at the cash at that point. Cashier comes and doesnt even greet me piece didentité she asks rudely and looks as if she doesnt want to help me/do her job.She then proceeds to tell me that I have to wait in line at the cash?!Meanwhile the other self checkouts were functional

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    maji9923
    Par

    A young white female was the cashier who attended to us when we bought beer and ice cream Sunday night around 7-8 pm sept 2. She did not hide her disdain towards us - because it took us a few seconds longer to use credit card chip instead of ‘swiping’ it. She threw the receipt and ball pen towards us and asked me to sign it. This behavior showed lack of respect and insensitivity. I recommend customer service training if not firing. How dare you??? !!!!

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ
    myri8416
    Par

    C’est toujours long comme service. Il n’y a jamais plus de 3 caisses ouvertes incluant celle à 8 articles et moins. Service incroyablement long même à la caisse “rapide” car il y a toujours des clients qui achètent de la loterie pour un an ou un retour parce qu’un client pense s’être fait charger 0,25$ de trop pour des raisins. Épicerie absurde. C’est dommage car nous n’irons plus faire notre épicerie. Je préfère aller chez le concurrent et ne pas perdre minimum 20 min à attendre en ligne.

    Vous êtes le proprio? Répondez ou Contactez PJ

    Me recommanderiez-vous cette entreprise?

    Vos amis connaissent peut-être cette entreprise? Partagez cette page sur Facebook et découvrez ce qu'ils en pensent!

    Contactez cette entreprise
    Fermer le menu