1 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
0 | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
I said never again but it is so hard to find nice furniture. Their customer service is awful again. Last time I bought something it was the same experience. Emailed 2x no reply, called sales person that helped me left message no reply. Want to return item and nobody is responding!!!!!!
I have really bad experience with Maison Corbeil Brossard Dix30 There was one agent kept my gift card of $500+ for more than 3 months during the close of the shop due to Covid-19 without telling me that the gift card will be expired during the first week of re-openning of the Maison Corbeil. So I lost 500+ gift card since I didnt come to shop during the first week of re-openning ! There was another agent who didn't tell me the sofa that I ordered are in stock, no call from him for my order for
Service après vente de piètre qualité à l’image de la qualité de leurs produits!
UNE VRAIE HONTE, N’ACHETEZ PLUS CHEZ EUX ! Non-respect des conditions de vente, mensonges sur les disponibilités et services client inexistant. À ÉVITER. LE COVID EST DEVENU UNE EXCUSE AU CROSSAGE! Début décembre, je suis au magasin du dix30 pour acheter un sofa sectionnel, je m’arrête sur un modèle et je demande la disponibilité. On me dit qu’il est arrivé aujourd’hui le 7 décembre 2020 au port, mais qu’ils n’ont pas la confirmation qu’il est bel et bien arrivé. On me dit qu’il n’y aura pas d
Maison Corbeil Plus jamais !!! Nous avons commandé 2 chaise en cuir qui était supposément en stock a l’entrepôt. On nous demande de faire un dépôt de 40% pour les réserverez ce qui est normal. L’on nous mentionne que d’ici 2 semaines le tout serais livre au magasin de Brossard. 2 mois et plusieurs appel de suivi plus tard l’on m’appel pour me dire que les 2 sont arrivé aux magasin dix/30.Heureux après toutes cette attente!! Surprise seul 1 est arrivee.je le met dans ma voiture et descend à
Amazinq creative furnitures, prices worth since qualiy is high
I would give a minus 5 if it is allowed. worst store in my opinion like Brault Martineau. you can return your item but NO refund.they will give you a in store credit. And try call them. minimum waiting time is like 30 mins. I am sure no one is this busy.
Vos amis connaissent peut-être cette entreprise? Partagez cette page sur Facebook et découvrez ce qu'ils en pensent!